3'e April - P&A Tour - Kalmar, HBS, CV, Adept och ett random lokalband! <3

Det var en underbart kul kväll igår.
Dock mycket synd att Emelie missade CV pga att hon var sjuk. ._.
Men som ni kanske förstått följde jag med Maja till Kalmar på P&A tour istället för Emelie. 
Hon ringde ju iaf mig när CV spelade. Och jag måste berätta!
Efter att de spelat så plockade de ju ihop sina saker på scenen, och Jocke gitarristen i CV var mitt  framför mig och Maja. 
Vi såg våran chans att göra nått ofattbart för Emelie. Så Maja:
"Du kan du göra oss en tjänst? Jocke: "visst, vad?"  Maja: "Kan du hälsa till våran kompis, aso hon avgudar er, men hon inte kunde vara här idag..?"  Jocke: "ja visst."
Sedan skulle jag ringa upp Emelie men aso jag var sjukt skakis i mina händer så ja.. men tillslut lyckades jag iaf ringa upp henne och jag bah: "Hej Emelie, det är någon som vill prata med dig här.."  Sen gav jag mobilen till honom och han bah: "Dina kompisar ville att jag skulle hälsa på dig." 
Emelie svarade lite och han sa att han var från CV. Sen fick jag tillbaka telefonen och vi tackade honom.
Iaf så när vi lagt på undrade han om Emelie fattat vem hon pratat med. Det visste vi dock inte då om hon gjorde ;)
Nu i efterhand kan jag säga att hon blev sjukt chockad. 8D

Sen såg Maja att Pierre, sångaren i CV stod där de sålde t-shirtar så då gick jag till honom för att fixa en till Emelie. Men precis när jag kom dit gick han upp på scenen för att hämta ett armband som någon kastat upp åt honom. Men när han var påväg av scenen igen mötte jag honom och sa:
"Hej, aso min kompis är sjuk fast hon skulle varit här och sett er egentligen. Men ja hon kunde ju inte, så jag undrade om du kunde skriva en autograf åt henne?" Pierre: "Klart jag kan!, så synd att hon inte kunde komma hit!"  Jag: "ja, du skriv den till Emelie!" Han: "visst" *börjar skriva "Emelie" men stannar efter "Em"* "inte för att jag vet hur hon stavar men.."
Jag: "Det spelar ingen roll, skriv bara"  Han:  "okej"  Jag: "Tack så hemskt mycket!" Han: "Det var så lite så!"


Ja mycket kul hände, mer orkar jag inte berätta nu, och bilder kommer i morgon.
Puss!

ily gott folk.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Gud, vad jag önskar att jag var där!



Men du och Maja är vekligen sjukt bäst som gjorde allt det där för mig. Jag blev hur chockad och glad och lycklig som helst när jag fick prata med Jocke, du anar inte! Mitt hjärta stod still under tiden jag pratade med honom, sen efteråt slog det typ 111222555787 slag i sekunden, minst. Det var ren och skör lycka!



Och Pierre's autograf är jättefin på min vägg, under planchen! :D och jag kan inte komma ifrån hur sött det var att han sa "synd att hon inte kunda komma" OMG liksom. Jag är så sjukt lycklig.



Och tröjan... Den är hur fin som helst och den sitter precis som jag vill att den ska sitta! (y)





TACK TILL DIG OCH MAJA!

JAG ÄLSKAR ER!

2009-04-04 @ 22:34:02
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Majabaja! :*

Aw, Emelie. <3

så sjukt jävla roligt att vi kunde göra det för henne. : D



men fyfan vad roligt det var! :*

puss. <3

2009-04-05 @ 00:11:33
URL: http://failedwhore.blogg.se/
Postat av: Majabaja! :*

sv: Ja, det var helt bäst! :*

2009-04-05 @ 12:01:00
URL: http://failedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0