Eksjö Stadsfest 2011 - Dag 1, Fredag

Jag och Emelie har trots alla omständigheter spenderat helgen (eller ah vi har ju kommit hem på natten) i Eksjö, på Stadsfesten. Inte för att vi skulle se många direkt. Egentligen ville jag bara se The Ark en sista gång, vilket jag gjorde igår. Men mer om det strax. Men eftersom vi ändå had tvådagars-biljetter och Emelie ville se lite på Eric Saade så åkte vi dit i fredags också. Kollade lite på honom och Daniel Adams-Ray, som jag förövrigt redan sett två gånger i sommar.
Men det var riktigt fint för i slutet på sista låten hoppade han ner från scenen till diket och sprang och klappade folks händer, sedan sprang han fram till mig, log jättemycket, kramade mig och frågade om allt var bra. Åh så fin!






Ska föreställa Eric där till höger på scenen men der var så mycket folk så vi såg knappt.


Lite Daniel:











Kommentarer
Postat av: Fanny

whaat, aw, så snel han är!



Svar: Taack!

2011-08-28 @ 12:34:24
URL: http://phaniblue.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var fint!

Och det var fint att du fick en kram av Daniel.

Puss och tack för helgen!

<3

2011-08-28 @ 23:07:57
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0