"... Det här är början på slutet"

Okej, klockan är 01:26 och jag sitter med mina vänner i pressrummet. De skriver en recension på The Ark's spelning som vi precis kommit tillbaka ifrån. Den var så sjukt jävla underbart fin att jag dog tio tusentals gånger om. Det här var första spelningen på deras avslutningsturné. Usch så sorgligt.
Ola sa så mycket vackra och sanna saker att jag inte skulle tvivla på att ha honom som Gud. Trots att mitt intryck av honom från Grammisgalan var åt andra hållet. Men nu fick jag återigen se den där fina sidan som jag en gång fastnade för när jag började lyssna på dom för många år sedan då jag bara var en liten skitunge. Åh det är sjukt vilka minnen den här spelningen väckte. Det är något som jag sent, jävligt sent, kommer glömma.
Och det finns så mycket jag skulle vilja skriva för att beskriva allt jag känner just nu men jag finner inga ord. Så därför låter jag det vara oskrivet. Istället bjuder jag på några fräcka men ack så dåliga bilder.












Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, låter super fint!

2011-06-03 @ 14:35:26
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0