Siesta! - Dag 2

Godmorgon!
Jag har inte sovit allt för bra. Gick ju och la mig typ halv tre och vaknade halv sju. Men nu har vi ätit frukost och snart ska vi bege oss till Netto för att fixa lite pengar oså. Mitt och Anna's första (Marcus Price & Carli) börjar spela vid två så vi har ju lite tid på oss. Vi har även Slagsmålskubben och Alcoholic Faith Mission att fota och recencera idag. Annars blir det vl att se lite på Håkan, Oskar, The Sounds och sånt..
Men vi hörs, ha det bra! :D


Bild från igår; Pratar lite i telefonen och ser allmänt mupp ut.





Juste, såg den HÄR biden på Tokio Hotel, den var tydligen tagen på M&G igår.
Och shit så fina dom är. Och shit vad jag saknar dom. Åh så fint att äntligen få se och höra lite från dom igen.
De är ju i Ryssland för att de spelade på Muz-TV Awards igår. (Tror det var igår.. eller så är det ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0