"Vi ska på Hultsfredsfestivalen"

Jag tänker inte tala om vad jag tänker, inte heller om vad jag känner. Det är för svårt. 
Om inte annat gör det för ont när tanken på att vi kommer skiljas åt slår en.
Det är svårt att vara den som bara kan se på. Utan att kunna något göra. Men jag är med i varje andetag.
Imorgon drar jag på festival igen. Den här gången är det dock på hemmaplan, Hultsfredsfestivalen.
Riktigt skönt om jag får säga det själv. Jag behöver festivala, och det kan inte bli bättre än med alla hemma.
Så jag antar att det här blir våran sista tid innan vi skiljs för sommaren på riktigt. 
Ni vet ju att detta är mitt sätt att orka, jag måste få fly, för jag kan inte leva annars.
Kanske blir det inte som vi tänkt, kankse blir det bättre - huvudsaken är att vi gör det vi är bäst på.
För trots att jag ska jobba i "Plugga i Hultsfred"-tältet kommer det finnas tid att skrika sig hes och vara full & galen!
Björn Rosenström - Hultsfredsfestivalen


Kommentarer
Postat av: fanny

Fin du är!<3



Svar:Hah, där ser man. Själv har jag bara sett den en gång, men fin är den, eller HAN är fin kanske jag menar. Tack! Ha det fint sjäv! Puss på da!

2012-06-17 @ 20:25:47
URL: http://phaniblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0